16 September 2009

aku bertukar nama _ NUR ISLAM_


(SUMBER I LUV ISLAM dan diedit oleh ku)
Assalamualaikum kepada rakan-rakan yang melawat blog saya pada hari ini.....

Mesti korang tertanya-tanya kenapa diri ini bertukar dari gelaran WANITA SINARAN ISLAM kepada NUR ISLAM. sebabnya pada saya wanita sinaran islam merupakan gelaran yang sangat besar buat aku kerana aku masih hendak berusaha dalam mengenali nilai islam yang sebenar dan sebenarnya sukar untuk aku memegang title tu... disebabkan itu aku tukarkan nama gelaran bagi blog ini kepada NUR ISLAM... supaya dengan petukaran gelaran itu ia akan memberi satu nafas kepada saya dalam terus di sinari cahaya ISLAM... Namun begitu maksud bagi kedua -dua nama itu tidak ada jauh bezanya cuma aku dan NYA yang tahu tidak lupa untuk pengetahuan umum alamat bagi blog ini tak berubah dan hanya berubah nama tajuk utamanya kerana aku akan berusaha untuk menjadi WANITA SINARAN ISLAM (hakikatnya tak reti nak tukar hehehehe)... semoga ALLAH rahmati aku... amin....

No comments:

Post a Comment

tersayang

tersayang