MULAKAN DENGAN

17 April 2010

mula dan akhir

Assalamualaikum w.b.t.
Alhamdullilah final exam dah habis dan praktikal menunggu. haaa siap la ko syidah g praktikal tempat tak der line fon. tapi tak per reda yang penting pengalamn hu22333x ( tapi terdetik gak huhhhh). its ok try to learn something new insyaALLAH.
Waktu-waktu mcm ne entah la pasai apa rasa nak nangis ada nak sebak pun ada. mana taknya sem ne sem last bersama kakak2 ( kak shila, kak umi, kak hafizah, kak fatimah, kak ayuni, kak awin, n kak zu) huhhhhh tak tau nak ungkap mcm mana sebab kalu org anggap diri ne mcm sentimental tapi ne hakikatnya . sem depan dah tak dak kakak naqibah dah ya ALLAH mcm mana la hidup aku sem depan adakah lebih baik dengan sebelum ne... wallahualam. dulu gan kak shifa , skeg ne kakak2 tu pulak. dapatkah aku sesuaikan diri sebab diaorang lah kadang2 tempat aku kongsi masalah. upmkb adalah tempat permulaan kami dan dengan keputra kami lebih erat walaupun mcm2 konflik, sifat dan perangai tapi tu yang buat aku kenal diri aku sendiri. kalu di pikirkan siapa yang nak dengan perpisahan, tapi nak wat mcm mana setiap pertemuan ada pepisahan walaupun pahit. ya ALLAH kurniakan aku kekuatan untuk hadapi semua ne :( ... ingat lagi time sama2 masak tuk iftar, buat jualan, keluar sama2, makan sama2 tido sama2. ermmmm sedih sangat. ya ALLAH walaupun takdir dah tetapkan kami akan lalui detik2 pepisahan ENGKAU permudahkanlah urusan mereka diluar sana nanti dan tetapkanlah hati kami dijalan MU ya ALLAH.
WAHAI SAHABAT KENANGAN BERSAMAMU ADALAH SATU PERKARA YANG TIDAK AKAN AKU LUPAKAN, SETIAP DETIK DAN PERKENALAN AKAN TULUS DIINGATAN INSYAALLAH...... SAYANG KAMU SEMUA :):):)

tersayang

tersayang

my cute baby