27 October 2009

sayangku sayang


Alhamdullilah hari nie ALLAH masih bagi kesempatan kepada aku dalam hidup dibumiNYA yang indah lagi permai ini..... hari nie baru ja habis paper sukatan hutan yang agak senang dan agak susah. Tapi yang bestnya hari nie aku dapat memasukkan slide show gambar-gambar baby yang aku kumpul melalui internet. Kepada sesiapa yang telah aku copy gambar dari website korang maaf yer sebab cantik sangat aku ambik buat simpanan. Terima kasih kepada semua website yang telah aku copy gambar, sorry tak letak link sebab banyak sangat...... untuk hari nie aku dah dapat kumpul seratus lebih gambar baby tapi tak sempat nak letak semua dalam slide show kerana internet yang agak slow.Tapi aku bersyukur sangat sebab dapat letak jugak . Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan kemudahan dalam aku meletakan gambar kesukaan aku. Kepada yang nak tengok slide tu turun scroll ke bawah. Selamat melihat yerrr ...... Apa yang boleh aku katakan memang cute sangat jangan lupa tengok. hehehehe. Namun di sini ingin aku katakan bahawa pada 10/10/2009 aku akan pulang ke semenanjung untuk menikmati cuti sem yang di nanti-nanti INSYAALLAH dan 2/1/2010 aku akan berangkat kembali datang ke Bintulu. Keberangkatan pulang ke Bintulu agak lewat sebab ada sedikit hal yang ingin aku selesaikan iaitu berkaitan dengan masalah yang pernah aku ceritakan pada post yang sebelum nie. doakan aku semoga berada dalam keadaan baik dan sejahtera yer. Dan tadi aku dah gtau kat Pn. Marina KJ JBTN HUTAN pasal balik lewat mujurlah dia faham and aku kena wat surat pengesahan dan dapatkan cop Dr. Ida , semoga ALLAH pemudahkan jalan hidup dan mati aku dalam menjadi insan yang bergelar ISLAM. Berbalik kisah yang lain pula aku terasa gerun plak sebab 7/10/2009 ada MUET huhuhuhu. semoga ALLAH permudahkan perjalanan dalam aku menghadapi MUET. Dan mesti korang tertanya-tanya time-time exam pun aku boleh update blog and tak reti nak study ker!!!. Ne lah langkah-langkah yang kau ambik nak hilangkan stresssssss!!!!!!!!. To my kampung i will backkkkk..... WAIT ME!!!!!!!!!!!!!!. Sekian wassalam...


No comments:

Post a Comment

tersayang

tersayang