30 May 2011

Masih ada ...

salam kepada semua, maaf blog ini masih dalam penambahbaikan.
maaf lama tak wut posting (1st malas (jgn tiru ya), 2nd sibuk sikit).
saya tak pasti bila blog ini akan siap sepenuhnya..
insyaALLAH 31hb ne akan turun ke kelantan.
insyaALLAH akan masuk Pondok Pasir Tumboh selama 40 hari.
jadi lambat lagi blog nak siap sbb saya tak bawak laptop ke sana
apa2 pun yang melawat blog ini saya ucapkan terima kaseh. tinggal link blog anda insyaALLAH after saya balik saya akan lawat blog anda balik.. insyaALLAH jika dipanjangkan umor..
tidak lupa doakan perjalanan pergi dan pulang ke pondok dengan selamat.. semoga Ilmu yg hendak saya timba dirahmatiNYA... mencari tarbiyah diri spya diri tak kosong... insyaALLAH.....
semoga kita bersua lagi....... hidup tenang bersama ISLAM.....

No comments:

Post a Comment

tersayang

tersayang