27 February 2010

Alhamdullilah


Alhamdullilah bersyukur kehadrat ILLAHI sbb dengn rahmatNYA akhirnya berjaya menjayakan sambutan maulidur rasul peringkat upmkb yang dianjurkan oleh BPI, HEP dengan kerjasama KEPUTRA. walaupun banyak kekangan dan halagan berlaku saya berbangga dengan semua ajk sbb berhaya menjayakan program ini walaupun byk masalah yang berlaku dan situasi terkejut dan mengejut yang berlaku. dalam program ne banyak pengalamn yang dapat ditimba terutamanya dapat stay up dengan ajk maulidur rasul yang gempak giler. walaupun dalam stress tapi senyuman tetap terukir diwajah ajk semua. insyaALLAH jika diberi peluang harap dapat bekerjasama lagi dalam menjayakan aktiviti-aktiviti bercorak kerohanian ISLAM. Sayang korang semua sebb banyak membantu syidah dalam menjadi ketua ajk program iaitu ajk terkejut dan mengejut dan ddalam 4 hari kita berjaya menjayakan program ne walaupun time forum agak sadis jugakla tapi dihadapi dengan tenang dan setiap masalah yang berlaku ALLAH memberikan jalan penyelesaian buat kita tok hadapinya. Dengan merujuk surah kegemaran saya iaitu :

' wahai orang-orang beriman, sekirannya kamu membantu agama ALLAH nescaya ALLAH akan membantu kamu dan meneguhkan lagi kedudukanmu' surah muhammad ayat 7.

Tak lupa sebarang kesilapan dan ketidaklancaran program syidah memohon maaf kepada semua sebb tu semua dalam proses terkejut dan mengejut. hu3x. dan kepada semua ajk mohon maap yer kalu tersakat, terkata, tergurau dengan korang. tapi ikhlas korang semua best dan sebarang cacat cela dalam program kita ambik sebagai proses belajar utk semua. insyaALLAH dan tahniah wat RIMAWAN sebb menang tempat ke-2 tok lagu kerohanian

Pagi ne baru ja balik dari ziarah dakwah di hosp. bintulu best giler sebab dapat join aktiviti macam tu harap dapat join lagi. hu3x terima kaseh kak umi sebab jemput syidah gan kawan2 yang lain dan tak lupa dapat makan koteow sup heheheheheh sedap ..... sekian tu saja buat masa ne.. jumpa dilain masa.

No comments:

Post a Comment

tersayang

tersayang