19 February 2010

kerinduan......

Assalamualaikum...

Waktu duk tgh menulis dikala wantu hujan dan tak dapat basuh baju yang bertimbun terasa nak menulis sikit pasal sahabat. Entah kenapa rasa rindu kat sahabat yg selalu berada dekat dengan diri ini dikala sedih atau senang. apabila terpikir pasal sahabat sekaran ne payah utk cari sahabat. Sebab tu rasa rindu kepada diorg membuat diri ini sayang dan kasih kepada diorang. kepadamu sahabat aku tujukan sebuah puisi yang aku karang secara bidan terjun untuk korang. tak sedap senyao2 yer..... ha3x.

Sahabat.........
Dikala dirimu jauh,
Aku terkenangkan mu,
Takala aku berseorangan rinduku hanya ALLAH yang tahu,
Aku rindu padamu sahabat,
Bilakah kita akan bertemu lagi,
Adakah korang rindu padaku?.

Sahabat,
Walaupun jarak memisahkan kita,
Ku tetap ingatkan dirimu,
Wajahmu,
Pekertimu,
Tawamu,
Tangisanmu,
Masih terpahat dalam lubuk hatiku.

Sahabat,
Semoga ikatan yang kita pegang ini,
Menjadi ikatan abadi antara kita,
Semoga ALLAH memberkati hidup kita sahabat.

Akhir kata, sahabatku insyaALLAH jika dipanjangkan umur kita akan berjumpa lagi dan aku disini di bumi sarawak akan selalu ingatakn korang......... SALAM UKHUWAH FILLAH wat dirimu.

No comments:

Post a Comment

tersayang

tersayang